loading...

مجله تفریحی سان تو فان

با این تمرین دیگر نمی توانید بهانه بیاورید که سرتان شلوغ است و برای نرمش کردن زمان ندارید. این نرمش تنها 5 دقیقه طول می کشد و از سه بخش تشکیل شده است و می تواند به سادگی در شانه ها، دستها، پاها

omid بازدید : 154 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

با این تمرین دیگر نمی توانید بهانه بیاورید که سرتان شلوغ است و برای نرمش کردن زمان ندارید. این نرمش تنها 5 دقیقه طول می کشد و از سه بخش تشکیل شده است و می تواند به سادگی در شانه ها، دستها، پاها و تاندون های ران و شکمتان قدرت بسیار خوبی را ایجاد کند. همچنین می تواند ماهیچه هایتان را به خوبی فرم دهد. شدت آن نیز به اندازه ای است که ضربان قلبتان را بالا ببرد.

 

لانج یک دست می تواند در ست نرمش های روزانه شما قرار بگیرد و یا اگر به اندازه کافی زمان ندارید همین نرمش به تنهایی می تواند برای کل بدنتان مفید باشد. این نرمش همچنین تعادل و نحوه ایستادن شما را نیز اصلاح کرده و به عنوان یک حرکت فوق سریع برای ساختن عضلات شکمی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

در این تمرین حرکت را 15 بار برای سمت راست و سپس 15 بار برای سمت چپ انجام دهید. و در بین آن نیز یک دقیقه استراحت داشته باشید.

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2134
  • کل نظرات : 353
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 416
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,703
  • بازدید ماه : 3,456
  • بازدید سال : 67,752
  • بازدید کلی : 2,277,954